Opgelost door Basic-Fit: Opzegging | nul reactie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 153896
Gebruiker
JS
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb 25 januari jl. opgezegd, kreeg meteen een automatisch bericht dat het verwerkt zou worden, maar dat het heel erg druk is en ze hopen binnen 10 werkdagen te reageren. Het is nu 10 februari 2016 en nog steeds niks gehoord. Bellen lukt ook niet, want wederom wegens de drukte wordt steeds de verbinding verbroken en raden ze aan te mailen (je betaalt overigens wel 1 euro per gesprek). Dit is echt belachelijke service en een veel voorkomende klacht op internet, dus het is gewoon bullshit en wordt expres gedaan.

De oplossing

Ik wil nu z.s.m. een bevestiging en afhandeling van mijn opzegging!

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Joep,

    Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt gekregen op je mail.

    Ik heb jouw opzegging verwerkt en jouw mail beantwoordt.

    Ik wens je nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    JS
    Datum
    Wel prima opgelost, maar het blijft natuurlijk belachelijk dat je externe kanalen (klachtenkompas, facebook etc.) moet inschakelen om je opzegging te bewerkstelligen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen