Klacht Basic-Fit: Opzegging Basic Fit!

Klachtnummer
# 71866
Gebruiker
mdv
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben vorige jaar augustus een abonnement aangegaan bij Basic Fit in de plaatselijke vestiging samen met mijn nichtje.
Omdat we bijna geen gebruik meer maakte van onze lidmaatschap hebben we ons abonnement opgezegd. Omdat ik las dat we het schriftelijk moeten doen omdat we niet via internet heb abonnement zijn aangegaan heb ik netjes 24 juni een brief geschreven en had daarna vakantie en dus niet meer naar omgekeken.
Mijn nichtje heeft het wel geprobeerd via internet te doen en vroeg mij laatst of ik al bevestiging had gekregen. Nee dus! wel zag ik in juli dat er een heel jaar bedrag was afgeschreven. Dit heb ik gelijk gestorneerd.
Nogmaals deze keer via een aangetekende brief mijn lidmaatschap opgezegd en benoemd dat ik dit ook al op 24 juni had gedaan.
Krijg ik bericht terug dat ik wel nog wel de hele maand augustus moet gaan betalen omdat ik te laat ben! Totaal geen begrip aan de telefoon(als je ze al kan bereiken).

De oplossing

Ik hoop dat Basic Fit begrip kunnen tonen en gezien de vakantie periode waar waarschijnlijk of bij tnt of bij basic fit postkamer het niet helemaal goed is gegaan, dit kunnen oplossen.
Ik heb het pasje al ingeleverd. heb netjes betaald (want heb het in 1x betaald toen ik het lidmaatschap aanging)

Ik wens het bedrag van 22,95 niet te betalen.

3 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Marielle,Indien jij kan aantonen eerder een opzegging te hebben verstuurd (per 24 juni zoals jij aangeeft) kan ik dit lidmaatschap nog per 1-8-2014 laten beeindigen. Je kunt het bewijs naar social@basic-fit.nl versturen.Met vriendelijke groet,Nathalie Team Webcare Basic-Fit.
  2. Auteur
    mdv
    Datum
    Zoals ik aangaf is de eerste brief voor dat ik op vakantie ging op 24juni verstuurd. Bij de rode brievenbussen krijg ik
    geen bonnetje. Als ik brieven dus in de rode brievenbus doe komen ze blijkbaar niet aan bij basic fit. 2e keer 7,95 aangetekend verstuurd en ja dan wel.
    Jammer dat basic fit niet naar het verhaal luistert.
    Ik ben hier nog niet klaar mee.
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Marielle,
    Ik zie dat deze klacht is verlopen. Kan ik jou nog ergens mee helpen?
    Met vriendelijke groet,
    Nathalie van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen