Klacht Basic-Fit: Opzegging binnen 14 dagen wordt geweigerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 565756
Gebruiker
Gebruiker1636723792
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben na ongeveer 3 maanden een maand abonnement te hebben overgestapt naar een jaarabonnement, waar het herroepingsrecht (ook volgens hun eigen bevestigingsmail) van 14 dagen op van toepassing is. Na 6 dagen heb ik besloten om toch gebruik te maken van dit herroepingsrecht, maar Basic Fit weigert mee te werken.

De oplossing

Simpel: Overeenkomst per 3 november opzeggen en teveel betaalde abonnementsgeld terug storten op mijn rekening.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1636723792
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vreemd antwoord, aangezien in de bevestigingsmail werd aangegeven dat ik binnen 14 dagen gebruik kan maken van mijn herroepingsrecht, hetgeen ik niet vreemd vind aangezien ik een nieuwe overeenkomst aan ben gegaan. Betekend dus dat Basic Fit hun eigen zaken niet op orde heeft en dus de klant verkeerd informeert.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen