Klacht Basic-Fit: opzegging

anne

ik heb een jaar geleden ongeveer mijn sportpas opgezegd maar er word nog steeds geld van mijn rekening gehaald terwijl het stop gezet zou worden
ik zou graag mijn geld terug willen van de maanden die ik voor niks betaald heb en dat mijn pas direct opzegd word anders word er meer werk van gemaakt

geld terug van betaalde maanden dat mijn pas allang gestopt moest zijn en direct mijn pas stoppen

Basic-Fit
    Beste Anne,Bedankt voor je bericht.Ik zie inderdaad dat jij jouw opzegging op 22-7-2014 hebt ingediend bij Basic-Fit. Echter heb jij een jaarlidmaatschap welke op zijn vroegst per 1-6-2015 kan worden beëindigd. Dit is dan ook zo ingevoerd in ons systeem. Dit verklaard waarom al die maanden maandelijks is geïncasseerd. Deze bedragen worden dan ook niet gerestitueerd aangezien jij met Basic-Fit een overeenkomst hebt afgesloten. De incasso welke per 27-4-2015 is afgeschreven was dan ook de laatste.Indien jij nog vragen hebt, hoor ik het graag.Met vriendelijke groet,
    Nathalie van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?