Klacht Basic-Fit: opzegging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98322
Gebruiker
Eric en anitavan de loo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Graag wil mijn abonnement opzeggen wat ik per maand betaal en volgens mij kan ik volgens de wetgever een abbonement wat per maand betaald wordt ook per maand opzeggen maar basic fit wil hier niet aan meewerken

De oplossing

Beëindiging per eind volgende maand

4 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Eric en Anita,Jullie hebben je beide online ingeschreven op 25-9-2014 voor een jaarlidmaatschap met maandelijkse betaling (17,95). Hiermee zijn jullie akkoord gegaan met de zowel de algemene voorwaarden als de automatische incasso. Wij hebben jullie opzegging ontvangen op 6-2-2015 en jullie einddatum is 1-10-2015. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  2. Auteur
    Eric en anitavan de loo
    Datum
    Goede middag
    Dit is geen duidelijk antwoord op mijn gestelde vraag .
    Ik betaal u per maand en kan dan wettelijk per maand ook opzeggen., Aangezien u geen kan op wilt stop ik de automatische incasso van i per maat 2015 en geef dit nu uit handen aan de rechtsbijstand die dit voor mij gaat behandelen en ook voor een wettelijke uitspraak gaat zorgen die ook voor anderen gaat gelden bedankt voor uw medewerking en ik wens u nog veel tevreden klanten
  3. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste,Bedankt voor je reactie.Dat je een maandelijkse betaling hebt wil niet zeggen dat je een maandlidmaatschap hebt. Wij hebben pas sinds 1-1-2015 een maandelijks opzegbaar lidmaatschap. Hiervoor hebben wij alleen maar jaarlidmaatschappen gehad. Dit geld ook voor deze 2 lidmaatschappen. Je kan hier nog eens nalezen dat je echt een jaarlidmaatschap hebt. http://www.basic-fit.nl/klantenservice/faq#Wat-is-de-duur-van-een-lidmaatschap, http://www.basic-fit.nl/algemene-voorwaarden. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
  4. Auteur
    Eric en anitavan de loo
    Datum
    Basic fit blijft bij zijn standpunt ongeacht wat de wetgever schrijft over het opzeggen bij een maandelijkse betaling dus zzij denken boven de wet te staat.We zien wel wie er gelijk heeft de wetgever of basic fit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eric en anitavan de loo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen