Klacht Basic-Fit: Opzegging

Johan

2012 abbo B-fit aangevraagd.
door problemen met UWV achterstand opgebouwd en het opzeg formulier in 2013 ingevuld, ondertussen Bewindvoering gekregen, deze gaven aan dat de achterstallige rekeningen betaalt waren en dat ik in feite nog het jaar had kunnen af maken, Ik ben niet eens meer gegaan wegens verhuizing.

Nou blijkt het dat Sinds ik bewind heb (2013) dat Basic fit mij Maandelijks van mijn Leefgeld/weekgeld dat ik van de bewind krijg, hier alsnog tot op heden (2015) geld van mijn rekening blijft afhalen?
Dit mag niet eens...

Er is contact tussen bewind en B-Fit geweest in 2013 ivm de achterstand, Toch blijft B-Fit van mijn Leefgeld snoepen ondertussen en ik was in de veronderstelling dat Bewind mij was aan het naaien die afgelopen tijd..

Mijn contract had in juni of juli 2013 al moeten eindigen, dus van die tijd wil ik alles terug hebben.

Basic-Fit
    Beste Johan,Ik zie geen eerdere opzegging van jou in ons systeem. Indien jij dit kunt aantonen kan ik het met terugwerkende kracht verwerken.
    Voor nu kan ik het lidmaatschap enkel per 1-2-2015 beëindigen. De maandelijkse lidgelden proberen wij inderdaad af te schrijven, deze worden telkens wel weer teruggevorderd door de bank. Vervolgens is er in november zelf een bedrag overgemaakt.Met vriendelijke groet,
    Nathalie
    Team Webcare Basic-Fit
    Geachte,
    in 2013 is er telefonisch contact met een collega van u geweest,
    Toen is besproken dat de achterstanden betaald zouden worden en ik het abbo zou opzeggen,
    Formulier heb destijds ik in Geleen ingeleverd bij Bfit.
    Ik heb geen kopie gemaakt van het opzeg formulier, had niet gedacht dat dit nodig zou zijn..
    Misschien met geluk dat leidinggevende op mijn oude adres deze nog zou hebben ingescand...
    ING heeft het rekening nr Bfit geblokkeerd na mijn toestemming.

Johan

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?