Opgelost door Basic-Fit: Problemen omtrent betaling en app na uitschrijven en herinschrijven met zelfde email.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 479895
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik was tot maandag 7 september lid van basic fit. Toen heb ik mijn abonnement opgezegd omdat deze 8 september zou verlopen. Na hierover nagedacht te hebben heb ik mijop 8 september toch weer ingeschreven met hetzelfde e-mailadres.

Nu heb ik de volgende problemen:
Er is 2x 28,99 voor komende maand afgeschreven. 1x via mijn oude pas en abonnement en 1x via mijn nieuwe abonnement. Beide abonnementen liepen via hetzelfde emailadres. Daarnaast is er 1x 6,21 afgeschreven.

Daarnaast kan ik nu niet meer inloggen en (dus) reserveren via de basic-fit app. Wanneer ik hier probeer in te loggen krijg ik een foutmelding en wanneer ik een wachtwoord aanvraag krijg ik deze niet toegestuurd.

Wanneer krijg ik het bedrag teruggestuurd? En hoe kan het inloggen op de basic-fit app opgelost worden?

In de bijlage vindt u de afschrijvingen.

Met vriendelijke groet,
Tom

De oplossing

Ik zou graag op de basic-fit app in kunnen loggen en hiervan gebruik kunnen maken, b.v. door te reserveren.

Ik zou graag willen weten hoe en wanneer ik 1 van de 28,99 bedragen teruggestort krijg en waar de 6,21 afschrijving voor is.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Problemen opgelost, bedrag ontvang ik terug en snel afgehandeld door Basic-Fit. Bedankt!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen