Opgelost door Basic-Fit: Problemen omtrent betaling en app na uitschrijven en herinschrijven met zelfde email.

Hallo,

Ik was tot maandag 7 september lid van basic fit. Toen heb ik mijn abonnement opgezegd omdat deze 8 september zou verlopen. Na hierover nagedacht te hebben heb ik mijop 8 september toch weer ingeschreven met hetzelfde e-mailadres.

Nu heb ik de volgende problemen:
Er is 2x 28,99 voor komende maand afgeschreven. 1x via mijn oude pas en abonnement en 1x via mijn nieuwe abonnement. Beide abonnementen liepen via hetzelfde emailadres. Daarnaast is er 1x 6,21 afgeschreven.

Daarnaast kan ik nu niet meer inloggen en (dus) reserveren via de basic-fit app. Wanneer ik hier probeer in te loggen krijg ik een foutmelding en wanneer ik een wachtwoord aanvraag krijg ik deze niet toegestuurd.

Wanneer krijg ik het bedrag teruggestuurd? En hoe kan het inloggen op de basic-fit app opgelost worden?

In de bijlage vindt u de afschrijvingen.

Tom

Ik zou graag op de basic-fit app in kunnen loggen en hiervan gebruik kunnen maken, b.v. door te reserveren.

Ik zou graag willen weten hoe en wanneer ik 1 van de 28,99 bedragen teruggestort krijg en waar de 6,21 afschrijving voor is.

Tom
Problemen opgelost, bedrag ontvang ik terug en snel afgehandeld door Basic-Fit. Bedankt!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?