Klacht Basic-Fit: QR code werkt totaal niet. Nieuwe pas? €20?!

Klachtnummer
# 651476
Gebruiker
Laurensss
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na bijna 10 jaar klant te zijn ben ik helemaal klaar met dit bedrijf. Sanitaire voorzieningen zijn ronduit smerig, zeep is soms weken op. Daarnaast is het VEEL te druk in de avonden. Apparatuur is gewoon echt heel vies. Ik kon daar allemaal wel mee leven. Tot het moment kwam dat ik een melding kreeg in mijn applicatie dat ik vanaf nu ook mijn telefoon kon gebruiken om binnen te komen, handig! Althans dat dacht ik. Minuten klooien om binnen te komen, elke keer mijn lidmaatschapnummer en geboorte datum doorgeven, en dan mijn bidon nog vullen bij het Yanga apparaat. Meneer van de klantenservice verteld mij op een lacherige toon dat ik dan maar weer terug moet gaan naar mijn pas. Kost notabene €20! Zorg dan dat het gewoon goed werkt. Al met al ben ik he-le-maal klaar met Basic-Fit.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat ze OF de QR scanner laten werken of ze me gewoon weer een pas geven die wel werkte. Maar ik vertik het om weer €20 te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste L.C. Pos

    Bedankt voor jouw feedback! Wat vervelend om te horen dat je niet meer binnenkomt in de club met jouw Qr-code. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij helpen jou graag hiermee verder! Wat betreft de faciliteiten in de club: graag wil ik jouw klacht verderzetten naar de desbetreffende club.

    Om je zo snel mogelijk te helpen, wil ik je vragen om ons een Facebook Direct Message te sturen via http://www.facebook.com/BasicFitNederland met wat extra informatie over de club, jouw persoonsgegevens en referentie: 10379431

    Als we de opgevraagde informatie hebben ontvangen, sturen we je klacht door naar de manager van deze club. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je snel weer te zien in een van onze clubs.



    Met vriendelijke groet,

    Manal van het Social Team van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen