Klacht Basic-Fit: QR code werkt totaal niet. Nieuwe pas? €20?!
Details
Klacht
Na bijna 10 jaar klant te zijn ben ik helemaal klaar met dit bedrijf. Sanitaire voorzieningen zijn ronduit smerig, zeep is soms weken op. Daarnaast is het VEEL te druk in de avonden. Apparatuur is gewoon echt heel vies. Ik kon daar allemaal wel mee leven. Tot het moment kwam dat ik een melding kreeg in mijn applicatie dat ik vanaf nu ook mijn telefoon kon gebruiken om binnen te komen, handig! Althans dat dacht ik. Minuten klooien om binnen te komen, elke keer mijn lidmaatschapnummer en geboorte datum doorgeven, en dan mijn bidon nog vullen bij het Yanga apparaat. Meneer van de klantenservice verteld mij op een lacherige toon dat ik dan maar weer terug moet gaan naar mijn pas. Kost notabene €20! Zorg dan dat het gewoon goed werkt. Al met al ben ik he-le-maal klaar met Basic-Fit.Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dat ze OF de QR scanner laten werken of ze me gewoon weer een pas geven die wel werkte. Maar ik vertik het om weer €20 te betalen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.