Basic-Fit is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Basic-Fit: Rechtzetten betaling
Details
Klacht
Heb abonnement omgezet maar de betaling klopt hiervan niet. Heb nog recht op de tegemoetkoming van de coranasluiting. Deze is in de app al terug betaald maar ik heb hiervoor niks ontvangen en dit bedrag is ook niet gecorrigeerd met nieuw abonnement. Probeer al meer dan 2 weken contact te leggen via mail twitter en messenger maar krijg steeds hetzelfde domme antwoord. Zet eens een paar juiste mensen op jullie administratie ipv krachten die geld willen verdienen maat er niks voor willen doen.Gewenste oplossing
Telefonisch contact zodat ik duidelijk kan uitleggen wat het probleem is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.