Opgelost door Basic-Fit: Rechtzetten betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 470078
Gebruiker
Minino
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb abonnement omgezet maar de betaling klopt hiervan niet. Heb nog recht op de tegemoetkoming van de coranasluiting. Deze is in de app al terug betaald maar ik heb hiervoor niks ontvangen en dit bedrag is ook niet gecorrigeerd met nieuw abonnement. Probeer al meer dan 2 weken contact te leggen via mail twitter en messenger maar krijg steeds hetzelfde domme antwoord. Zet eens een paar juiste mensen op jullie administratie ipv krachten die geld willen verdienen maat er niks voor willen doen.

Gewenste oplossing

Telefonisch contact zodat ik duidelijk kan uitleggen wat het probleem is.
Geboden oplossing
Het is nu opgelost wel alleen raar dat ik mij hier aan meld en het binnen een dag is opgelost. Dus ze kunnen het wel sneller als het moet. Scheelt veel boze klanten als ze het in 1 keer goed doen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Basic-Fit is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen