Klacht Basic-Fit: Reserveren in app niet mogelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 541159
Gebruiker
LRRRR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Basic fit app werkt niet naar behoren. Sinds vandaag heb ik geen toegang meer tot de app, terwijl mijn lidmaatschap nog zeker een aantal maanden doorloopt.

Na het inloggen in de Basic Fit app zijn de gegevens onbekend, en is het tevens niet mogelijk om een reservering te plaatsen. Hierdoor kan ik geen gebruik maken van mijn abonnement, terwijl ik hier wel voor betaald heb.

Poging tot reserveren geeft het volgende weer:
'Helaas heeft je type lidmaatschap geen toegang tot de brekingsfunctie van Gymtime'

De oplossing

Ik wil weer een reservering kunnen plaatsen, zodat ik gebruik kan maken van mijn jaarabonnement die ik afgelopen jaar heb afgesloten (en reeds betaald).

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LRRRR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen