Opgelost door Basic-Fit: Ruim 70 euro teveel afgeschreven!

jmr

Ik heb sinds een jaar een easy-abonnement van de Basic fit. Dit abonnement wordt per incasso jaarlijks betaald. Vorig jaar is het juiste bedrag keurig afgeschreven. Dit jaar is er, zonder iets in mij abonnement veranderd te hebben, ruim zeventig (!!) euro teveel van mijn rekening afgeschreven.
Contact opnemen met de Basic fit is vrijwel onmogelijk. In goed vertrouwen heb ik gewacht met het terugboeken van de incasso. "Er zou een oplossing komen". Inmiddels is de terugboektermijn verstreken en heb ik nog niks van de Basic fit gehoord.
Ik vind het een erg vervelende situatie omdat ik altijd met plezier bij de Basic fit sportte en dit het sportplezier behoorlijk bederft.
Ik hoop oprecht dat ik via deze weg een reactie krijg.

Graag zou ik het bedrag dat ik teveel betaald heb teruggestort krijgen op mijn rekening.

Basic-Fit
    Beste Miranda,

Bedankt voor je bericht.

Op 3-6-2016 heb jij Yanga sportswater bij jouw lidmaatschap genomen. Dit is voor 1 jaar €47,88. Ik zie echter dat wij dit nu dubbel hebben geïncasseerd. Ik heb daarom 1 keer €47,88 naar jouw rekening teruggestort. Dit ontvang jij binnen 15 werkdagen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Dustin van Basic-Fit
    jmr
    Fijn! Een goede oplossing en snelle reactie!