Klacht Basic-Fit: Slecht lopende incasso

Klachtnummer
# 173915
Gebruiker
Miramackintosh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds dat ik lid ben klopt de incasso niet. Meerdere malen contact gehad en zelfs gepind. Basic-fit zegt dat zij niet kunnen afschrijven. Zelfs een verklaring van mijn bank in mijn bezit. Basic-Fit fit laat het telkens oplopen en alle mails worden slecht beantwoord met alleen de vraag of ik wil betalen.

De oplossing

Dat zij hun fout toegeven. Mijn tegemoet komen en mij een keer serieus gaan nemen.

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Mira,

    Bedankt voor je bericht.

    Helaas stond jouw IBAN niet goed in ons systeem. Er stond ABNC i.p.v. ABNA. Hierdoor lukte de incasso steeds niet. Ik heb het nu weer goed gezet.

    Ik heb de extra kosten t.w.v. €17,50 van het openstaande bedrag afgehaald. Jij kan het openstaande bedrag van €149,17 pinnen op de club. Hierna zal de incasso weer verder gaan.

    Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen