Klacht Basic-Fit: Slechte bereikbaarheid

FredKaspers

Gisteren 9januari wilde ik samen met 6 anderen gaan trainen voor de 1e keer . Er was geen personeel aanwezig . Diverse keren gebeld en er zou iemand komen , die iemand moet nu 10 januari nog komen . Iedereen die stond te wachten komt hier nooit meer . Stel je voor dat er iets gebeurd , dan heb je 100 mensen die door 2 tourniquetjes naar buiten willen , dat is wachten op ongelukken .

Nee , niet meer , dit is zeer slechte bedrijfsvoering
Zoals gezegd hebben we de "knop" gebruikt en met ons meerdere mensen die stonden te wachten , er is niks opgelost en er kwam niemand zoals beloofd

Basic-Fit
    Beste F. Kaspers,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

Wat jammer om te horen dat er niemand aanwezig was bij de balie toen je wilde sporten, onze excuses hiervoor. Tijdens de reguliere openingstijden is er altijd een personeelslid aanwezig om de kleedkamers te openen (en de deuren van de niet 24/7 clubs).

Je kan altijd op de bel drukken om de medewerker te attenderen zodat je zo snel mogelijk kan worden geholpen. Mocht er niemand komen, dan kan je altijd de intercom gebruiken.

In geval van nood, hebben wij diverse nooduitgangen en uiteraard altijd een normale in- en uitgang bij de voordeur.

Mike van Team Social Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?