Klacht Basic-Fit: Slechte bereikbaarheid

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 640903
Gebruiker
FredKaspers
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Gisteren 9januari wilde ik samen met 6 anderen gaan trainen voor de 1e keer . Er was geen personeel aanwezig . Diverse keren gebeld en er zou iemand komen , die iemand moet nu 10 januari nog komen . Iedereen die stond te wachten komt hier nooit meer . Stel je voor dat er iets gebeurd , dan heb je 100 mensen die door 2 tourniquetjes naar buiten willen , dat is wachten op ongelukken .

Gewenste oplossing

Nee , niet meer , dit is zeer slechte bedrijfsvoering
Geboden oplossing
Zoals gezegd hebben we de "knop" gebruikt en met ons meerdere mensen die stonden te wachten , er is niks opgelost en er kwam niemand zoals beloofd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. Kaspers,

    Bedankt voor het delen van jouw ervaring!

    Wat jammer om te horen dat er niemand aanwezig was bij de balie toen je wilde sporten, onze excuses hiervoor. Tijdens de reguliere openingstijden is er altijd een personeelslid aanwezig om de kleedkamers te openen (en de deuren van de niet 24/7 clubs).

    Je kan altijd op de bel drukken om de medewerker te attenderen zodat je zo snel mogelijk kan worden geholpen. Mocht er niemand komen, dan kan je altijd de intercom gebruiken.

    In geval van nood, hebben wij diverse nooduitgangen en uiteraard altijd een normale in- en uitgang bij de voordeur.

    Met vriendelijke groet,

    Mike van Team Social Basic-Fit

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen