Opgelost door Basic-Fit: Stilzwijgende verlenging van een jaar

content Opgelost
ZouteIep#631

Stilzwijgende verlenging van een jaar, tegen de Wet van Dam limiet in van onbepaalde tijd (oftewel per maand opzegbaar). Ik wil niets met jullie bedrijf te maken meer hebben, en ik heb nooit ergens gelezen dat jullie automatisch verlengen.

Kwijtschelden 'schuld'
Openstaand bedrag wordt gereduceerd naar 1 maand in plaats van 1 jaar nadat het opgezegde lidmaatschap werkelijk beëindigd.

Beste D.N.S.A. Leefsma,

Wat vervelend om te lezen dat je lidmaatschap automatisch verlengd is, terwijl dit niet jouw wens was. Ik wil je graag helpen.

Om je zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen wil ik je vragen om ons een Facebook Direct Message te sturen via http://www.facebook.com/BasicFitNederland met wat extra informatie over jouw klacht, jouw persoonsgegevens en referentie: 09858599.

In verband met de privacy wet en regelgeving hebben we boven genoemde informatie nodig om jouw lidmaatschap en historie terug te kunnen vinden.

Graag zien we jouw gegevens tegemoet zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Het Social Team van Basic-Fit
    Beste Basic Fit,

Ik maak geen gebruik van facebook dus dit is geen optie.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?