Klacht Basic-Fit: stopzetten van mijn abonnement per 12-11-2019

francie

Ik heb 12-11-2019 een aangetekende e-mail gestuurd naar basic fit , om mijn contract per direct te beeindigen . Ik heb hier op een bericht gekregen dat het in goede orde is ontvangen en ik binnen vier dagen een bericht kan ontvangen. Ik heb hier helaas verder niet bij stil gestaan, en kreeg de afgelopen week een aanmaning om mijn contributie te betalen over de maand december. Ik ben gisteren 13-12-2019 bij mijn ingeschreven sportschool in Brunssum geweest om hierover verhaal te halen, ben ik niet eens uitgeschreven!! het betreft ;Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice.

Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie.

Je bericht heeft support call nummer: 05651626.

Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 4 werkdagen krijg je een antwoord op je vraag.

Heb je een vraag over je betalingen, een verandering van je gegevens of een opzegging? Goed nieuws, dan hoef je niet op ons te wachten! In jouw persoonlijke omgeving van Mijn Basic-Fit (ook bereikbaar via de Basic-Fit app) kan je direct je toekomstige betalingen inzien, je gegevens wijzigen en zelfs de opzegging van je lidmaatschap in orde maken.

Heb je een algemene vraag? Op onze website kan je alles aan onze Virtuele assistent Ruby vragen. Zij heeft antwoorden op de meest gestelde vragen over lidmaatschappen, onze clubs, hoe je lid kan worden en nog veel meer.

Met sportieve groet,

Customer Support
Basic-Fit

ik vraag mij af waarom ik 11,95 moet betalen voor een aangetekende e-mail voor het stoppen van mijn abonnement bij basic-fit en er verder niks mee gebeurd!!

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?