Klacht Basic-Fit: Storneringskosten, automatische incasso fout

JTMVDIJK

Ik ben al sinds december lid van Basic Fit. Na de eerste 3 maanden sporten moest ik ineens 68 euro betalen in de sportschool. Volgens basic fit storneerde ik mijn maandelijks incasso. Na contact met mijn bank ING werd het duidelijk dat Basic Fit helemaal geen automatische incasso op mijn rekening nummer ingepland had staan. De 68 euro welke ik moest betalen bevatte 3 x 17,95 maandbedrag sporten + elke maand 5 euro incasso kosten. Ik heb dit bedrag voldaan in de sportschool maar wel met de eis dat ik mijn incasso kosten terug wilde vorderen. Ik heb enkele keren contact opgenomen met basic fit maar hier kwam geen duidelijkheid uit, beter gezegd: zij hebben na een tijd niets meer laten weten. Ondertussen werd er ook nog steeds niets van mijn rekening afgeschreven. Het is nu al september en ik heb ineens een e-mail ontvangen dat ik E86,60 moet voldoen binnen 10 dagen. Terwijl ik de afgelopen maanden niet eens heb gesport, maar alleen reactie heb afgewacht van Basic Fit!

Ik ben bereid de afgelopen openstaande maanden te betalen, mits de extra incasso kosten er vanaf worden getrokken. Daarnaast wil ik dat mijn contract daarna per direct wordt ontbonden zodat ik niet tot december nog lid ben van Basic Fit!

Basic-Fit
    Beste Jacky,Wij willen graag alle klachten op klachtenkompas.nl in behandeling nemen en wij zien dat er nog klachten uit het verleden open staan. Wij zien dat deze klacht dateert van 19-9-2014 en willen graag weten of wij jou nog kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Jij kunt mij bereiken door op dit berichtje te reageren of even te mailen naar social@basic-fit.nlMet vriendelijke groet,Nathalie van Basic-Fit
    JTMVDIJK
    Hoi Nathalie,Natuurlijk heb ik al maanden niets van jullie vernomen en heb ik alle "schuld" gewoon betaald. Ik vind de klachtafhandeling van Basic Fit absurt, te bedenken dat ik een paar honderd euro kwijt ben en geen eens een stap in de sportschool heb kunnen zetten (door jullie!).
    Ik zal jullie dan ook nergens aanbevelen en wens jullie niet het beste.Dag,
    Jacky
    Basic-Fit
    Beste Jacky,Wat vervelend om te horen dat jouw klacht niet naar wens is opgelost. Mocht ik jou nog ergens mee kunnen helpen of heb je nog vragen kan je altijd mailen naar social@basic-fit.com. Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?