Opgelost door Basic-Fit: Terror smsjes van basicfit

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109003
Gebruiker
marietje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb jaren via mijn werkgever bij (voorheen Healthcity) Basicfit, gesport. Vorig jaar via mijn werkgever het abonnement laten opzeggen (per 1 oktober 2014). Ik word nu via sms-jes door Basicfit geterroriseerd, dat mijn lidgelden NIET zijn voldaan en dat ik naar de club moet komen of via hun rekeningnummer moet betalen!!
Ik heb bij mijn werkgever geïnformeerd of de opzegging van het abonnement goed is verwerkt en is doorgekomen. Volgens de gegevens is dit goed afgehandeld.
Ik snap dan niet waarom ik op deze manier lastig word gevallen?!!

De oplossing

Ik wil niet meer door sms-jes van Basicfit lastig gevallen worden!
Graag mijn telefoonnummer uit jullie bestanden wissen. MVG

2 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Maria,Bedankt voor jouw bericht.Ik zie dat de afmelding inderdaad hier niet goed is aangekomen. Dit heb ik nu voor jou gecorrigeerd. Jij zal geen berichten meer ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Nathalie van Basic-Fit
  2. Auteur
    marietje
    Datum
    Beste Nathalie
    Dank je wel voor de snelle reactie. ik hoop dat het bij deze afgehandeld is.
    MVG

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marietje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen