Klacht Basic-Fit: Trouwe klanten die 30 euro moeten betalen voor nieuwe passen en anders moeten opzouten.
Details
Klacht
Ik heb samen met mijn moeder al bijna 2 jaar een abonnement bij de Basic-fit.In januari zijn de passen kwijt geraakt. Deze week (weeknummer 20) kom ik naar mijn vaste filiaal omdat ik weer wil beginnen met sporten en vraag of ik een 2 nieuwe pasjes mag. Ja, dat mag als ik wel maar even 30 euro wil betalen.
Zijn ze helemaal van de pot gerukt!!! En toen ik zei dat we al 5 maanden niet sporten en ze dus al 200 euro gratis hebben gekregen werd hier geen begrip voor getoond en toen ik zei dat ik niet wilde betalen werd ik naar de deur verwezen. Dit is toch geen manier van doen voor vaste klanten
Gewenste oplossing
twee nieuwe pasjes, excuses en 5 maanden niet gebruikt abonnementsgeld terugDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.