Klacht Basic-Fit: Trouwe klanten die 30 euro moeten betalen voor nieuwe passen en anders moeten opzouten.

Klachtnummer
# 262249
Gebruiker
siltheboss
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb samen met mijn moeder al bijna 2 jaar een abonnement bij de Basic-fit.
In januari zijn de passen kwijt geraakt. Deze week (weeknummer 20) kom ik naar mijn vaste filiaal omdat ik weer wil beginnen met sporten en vraag of ik een 2 nieuwe pasjes mag. Ja, dat mag als ik wel maar even 30 euro wil betalen.
Zijn ze helemaal van de pot gerukt!!! En toen ik zei dat we al 5 maanden niet sporten en ze dus al 200 euro gratis hebben gekregen werd hier geen begrip voor getoond en toen ik zei dat ik niet wilde betalen werd ik naar de deur verwezen. Dit is toch geen manier van doen voor vaste klanten

Gewenste oplossing

twee nieuwe pasjes, excuses en 5 maanden niet gebruikt abonnementsgeld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste Hillebrand,

    Bedankt voor jouw bericht.

    Dat lijkt mij niet de bedoeling. Dit is ook niet de service die je van ons mag verwachten! Onze excuses hiervoor.

    Normaliter is het inderdaad zo, dat wanneer een pas kwijt is dat er een nieuwe aangekocht dient te worden, wat € 15,- per pas kost. Uit coulance mogen jij en je moeder 2 gratis passen ophalen bij jullie home-club Apeldoorn Ambachtsveld 24/4, zodat jullie weer lekker aan de slag kunnen. Dit kan op vertoon van dit bericht. Voor de zekerheid heb ik ook 2 nieuwe QR-codes gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres.

    De lidgelden van 5 maanden kan ik jammer genoeg niet restitueren, aangezien het lidmaatschap actief was tijdens deze periode. Hier dien jij zelf in te vullen of je er gebruik van maakt of niet.

    Ik wens jullie alvast veel sportplezier toe!

    Met vriendelijke groet,

    Jessica van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen