Opgelost door Basic-Fit: Willekeurig geld afschrijven bij automatische incasso

Chrico

SCN 1611918 . Na meerdere malen telefonisch contact waarbij beloofd werd een duidelijk overzicht van betaling te krijgen stuurde ik na weer een natte vinger afschrijving een mail in de hoop op meer duidelijkheid. 10 werkdagen kan ik daarop wachten en belde vandaag op. Tot mijn verbazing kan men op de klantenservice je niet helpen, word je klacht behandeld en weer die 10 werkdagen. Te triest voor woorden dat je alleen de bevestiging krijgt van wat je zelf op je bank al had gezien maar oplossingen ho maar. Ik heb een automatische incasso zodat de betaling goed loopt maar in jullie geval brengt het een hoop stress mee. Vanaf april gaat het fout, lijkt mij dat een bedrijf als basic fit tijd genoeg heeft gehad om het op te lossen en niet zoals het nu gaat dat ik er steeds achteraan moet bellen.

Ik wil van het abonnement, ben er klaar mee. Heb nu genoeg kansen gegeven en geprobeerd het op te lossen maar dat gaat niet van 1 kant.

Basic-Fit
    Beste,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb het voor je nagekeken en ik zie meteen waar het fout is gegaan. Voor de periode oktober is jou teveel voor de yanga en voor de periode van juli is jou 3 maanden aangerekend in plaats van 1. Dit alles vanwege een storing in ons systeem. Mijn excuses hiervoor.

Ik zal voor de bedragen die er teveel zijn afgeschreven een restitutieverzoek indienen en jij zult het bedrag binnen 15 werkdagen ontvangen.
    Dien ik alsnog het lidmaatschap voor jou op te zeggen? Dan hoor ik dat graag.

Nathalie van Basic-Fit
    Chrico
    Dank jullie wel voor het snelle antwoord en dat de fout eindelijk gevonden is en opgelost gaat worden.Toch wil ik het opzeggen doorzetten, als u daar zorg voor wil dragen heel graag
    vriendelijke groeten
    W. Does

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?