Klacht Basic-Fit: Word nooit lid van Basic-fit

beliny@live.nl

15 jan 2015 lid geworden, precies een jaar later gemaild (ontvangst bevestiging ontvangen) om abonnement op te zeggen. Na 3 weken en meerdere pogingen contact (10 minuten aan de telefoon werd niet opgenomen, betekent minimaal 10 euro kassa voor basicfit) nog steeds geen reactie.
wel hebben ze het bedrag (van 1 heel jaar) in een van die bewuste weken het geld van mijn rekening gehaald. Heb ik maar meteen gestorneerd. Maar ik maak me niet meer druk, zij mogen achter me aanzitten ik niet, ik heb al genoeg gedaan. Indien nodig is een belletje naar mijn DAS rechtsbijstand voldoende.
Waarschuwing (inmiddels weten tientallen mensen van mijn werkvloer ) wordt nooit lid van basicfit. Zij kunnen niet op een netten manier zakelijke overeenkomsten beëindigen.

Natuurlijk verwacht ik dat ze mn abonnement nog netjes behandelen, maar verder wil ik niets meer met hun te maken hebben.

Basic-Fit
    Beste Liliy,

Bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen.

Kan jij mij het pas/lidnummer en jouw support call nr sturen, dan zal ik jouw verzoek in behandeling nemen en verwerken.

Levi van Basic-Fit.

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?