Opgelost door Basic-Fit: Yanga Water

MaartjeC

Circa 5 weken geleden ben ik begonnen met sporten bij Basic Fit. Één van de medewerkers daar bood mij een bidon Yanga Water aan. Ik vroeg deze medewerker of er zoetstoffen in dit water zitten, aangezien ik daar intolerant voor ben en deze dus niet tot mij kan nemen. Hij verzekerde mij ervan dat dit niét in het water zou zitten. Echter, na een uur kreeg ik ontzettende last van mijn buik. Ik besloot op internet te kijken of er niet tóch zoetstoffen in dit water zitten, en dit bleek dus wel zo te zijn. Direct hierna heb ik Basic Fit gemaild met de vraag of zij per direct mijn abonnement op dit water wilden stopzetten. Tot op heden heb ik nog niets van hen vernomen. Ik baal hier ontzettend van, omdat ik natuurlijk nooit een abonnement had afgesloten als ik dit van tevoren had geweten. Ik voel mij ook een beetje bedonderd omdat ik er wel expliciet naar gevraag heb.

Graag zou ik willen dat Basic Fit mijn abonnement op het Yanga Water direct opzegt, aangezien ik er nooit gebruik van kan maken. Ook zou het fijn zijn als zij voor de afgelopen maand geen geld afschrijven (de 4 euro die het kost per maand) aangezien ik het maar één keer heb kunnen drinken.
Tot slot zou het prettig zijn als de medewerkers van Basic Fit de juiste informatie verstrekken over de producten die zij promoten, zodat een situatie als deze niet nog eens voorkomt.

Basic-Fit
    Beste Bo,Wat vervelend om te horen dat de medewerker op de club jou de verkeerde informatie heeft gegeven omtrent Yanga Sports Water.Dit maakt het uiteraard nog extra vervelend omdat jij hier intolerant voor bent. Wij hebben daarom Yanga Sports Water direct van jouw lidmaatschap verwijderd.Jij hoeft hier niks voor te betalen. Wij zullen onze collega’s op de club nogmaals informeren over de ingrediënten van Yanga Sports Water.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit
    MaartjeC
    Dank voor de snelle reactie. Erg fijn dat het zo kon worden opgelost! Met vriendelijke groet,
    Bo Courant

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?