Opgelost door Basic-Fit: Ze hebben mijn contract automatisch verlengd terwijl ik hem al had opgezegd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 631819
Gebruiker
sayrah schorn
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Vorig jaar ben ik begonnen met basic fit, ik had het na een paar maanden opgezegd omdat ik het te duur vond en omdat ik nooit meer ging toch bleef ik de rest van het jaar hetzelfde bedrag betalen omdat ik een contract had. Vervolgend zijn we al meer dan een jaar verder en hebben ze mijn contract zelf verlengd terwijl ik die al had opgezegd. Nu moet ik een bedrag van 95 euro betalen omdat het contract doorgaat en omdat ik dan zogenaamde schulden heb opgelopen

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat ze mijn abonnement stop zetten en dat ik mijn laatste bedragen niet hoef te betalen omdat ik niet ga en het al had opgezegd
Geboden oplossing
Heel erg bedankt dat dit zo snek opgelost kon worden, word erg gewaardeerd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

7 reacties

  1. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Beste S.P.A.E. Schorn,


    Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dat waarderen wij!

    Wij vinden het jammer om te lezen dat er iets mis is gegaan met jouw opzegging en jouw abonnement nu is verlengd, onze excuses hiervoor. Wij kijken dit graag voor je na zodat wij dit samen kunnen oplossen.

    Op basis van de opgegeven gegevens kunnen wij helaas geen lidmaatschap terugvinden. Zou je ons een privé bericht willen sturen met daarin jouw persoonsgegevens? Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    N.N. van Team Social Basic-Fit
  2. Auteur
    sayrah schorn
    Datum
    Hoi bedankt voor de reactie, hoe moet ik jullie een bericht sturen? En welke gegevens moet ik opgeven.
    Met vriendelijke groet,
    Sayrah schorn
  3. Auteur
    sayrah schorn
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    sayrah schorn
    Datum
    Sayrahschorn@gmail.com

    Sayrah paerl antoinette eefje schorn is mijn volledige naam.

    Bedankt voor uw snelle reactie!
  6. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen
  7. Auteur
    Basic-Fit
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen