Klacht Basic-Fit: ze kyken my de deur uit met myn zoontje

sjef

hallo ik ben sjef ik train in maastricht, ik ga vaker s, nachts trainen super is dat
ik ruim alles op wat ik gebruik, is wel netjes vindt ik,er werkt een jongen daar oscur heet hy een leuke aardige jongen, complimenten voor hem, hy werkt hard die jongen super gewoon.
maar nu komt het ik heb vakantie een weekje, ik wilde myn zoontje mee nemen, ik weet in de regelment 12 jaar ??
my werdt de deur gewezen, onbegrypelyk, mag niet zeggen, wat een onzin zeg, die jongen
is toch onder begleiding van zyn vader, ik heb geen ander keuze met myn zoontje
ik kan hem nergens onderbrengen, dus kan ik niet trainen, ze kyken je de deur uit daar
er werkt een manager vrouwelyke uit weert, zy maakt zelf de regels daar, onvriendelyk is ze vindt ik, nu zyn we toch bezig over het opbergen van kleding in kasjes vraag je om een slotje??? dan zeg zy moet je zelf meenemen????
ik dacht het niet mensen van basicfit, ik kom ook vaker in geleen kryg je netjes een slotje, dat zyn de klachten mensen van basicfit

Basic-Fit
    Beste Sjef,Bedankt voor je bericht.Allereerst bedankt voor het compliment over onze medewerker Oscur. Ik weet niet hoe oud je zoon is maar er kan pas gesport worden vanaf 12 jaar bij Basic-Fit. Als jij jouw zoon wilt laten mee sporten heeft ook hij een lidmaatschap nodig. Je bent zelf verantwoordelijk voor het slotje wat op de locker moet. Het is erg vriendelijk van de club in Geleen dat zij deze jou geven. Echter is Basic-Fit hier niet toe verplicht. De afmetingen voor een slotje zijn een beugeldikte van 7 mm en Beugelhoogte van 3,5 cm.Met vriendelijke groet,Dustin van Basic-Fit

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?