Klacht Basic-Fit: Zoon heeft opeens geen toegang meer, alleen met begeleiding.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 567733
Gebruiker
Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overschakelen van Premium (31-8-21)naar Comfort abonnement blijkt mijn zoon (14 jr) opeens alleen nog maar toegang te krijgen als ik (de ouder) meega. Dat wil hij niet. Nu zit ik nog een jaar aan het abonnement vast, terwijl hij er geen gebruik van mag maken (en ik het contract voor hem afgesloten heb).

De oplossing

Mijn zoon zelfstandig laten sporten (zonder begeleiding van moeder). Als dat niet mogelijk is het abonnement per direct laten beëindigen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Basic Fit staat op haar strepen. Er wordt in het geheel niet meegedacht met de klant!! Nl. A) een wijziging van abonnement betekent een nieuwe abonnement van 52 weken aangaan!!!! b) mijn zoon van 14 kan nog altijd niet sporten zonder dat één van beide ouders hem vergezeld (beide ouders maken geen gebruik van het abonnement ivm andere sporten).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basic-Fit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen