Klacht Basic Keukens: Fout bij aflevering keuken

Klachtnummer
# 426689
Gebruiker
Bram
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn advies --> niet doen!!
In oktober 2019 een keuken gekocht bij de vestiging in Alkmaar (Koedijkerstraat 18 - Alkmaar).
Montage door het bedrijf is mogelijk, maar in mijn geval moest ik hiervoor wel 5 maanden wachten, uiteindelijk heb ik de montage zelf geregeld.
Bij de aflevering is er een verkeerde maat werkblad geleverd, wasbak beschadigd en de pasplint zat er niet bij. Meerdere keren gebeld en ge-maild, maar tot heden helaas geen reactie. We zijn inmiddels ruim 5 maanden verder.
Erg teleurstellend, en mijn advies is dan ook om niet in zee te gaan met dit bedrijf.

De oplossing

Compensatie aankoopprijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Basic Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Basic Keukens?