Opgelost door Basic Keukens: Gebrekkige service, communicatie en aftersales

haas1957

Media maart 2017 keukens besteld bij basic keukens alkmaar.
Deze is door een door hen aanbevolen installateur op 22 & 23 mei 2017 geinstalleerd door Ivar Huysman uit Hoorn.
Installatie kosten circa 900 euro (plaatsen/aansluiten keuken) .
Door installateur fout gemaakt mbt led verlichting bovenskast & bijbehorende dim schakelaar & bijbehorende afstandsbediening) en wandplaat kopse kant.
Na onenigheid met installateur (omdat hij klaagde over het meerwerk) hebben wij in juni 2017 kontakt opgenomen met Basic keukens alkmaar., wij hebben ons beklag gedaan bij hen, dit omdat hij nogal agressief reageerde na het plaatsen van de keuken over onze opmerkingen over het zg meerwerk. Meerwerk is door ons voldaan na installatie (ondanks de bovenstaande mankementen) circa 600 euro, waarvan wij geen enkele specificatie mochten ontvangen. 1500 euro voor 2 dagen werken ! Tot op heden 21 oktober 2017 is keuken niet opgeleverd zoals 5 x is toegezegd volgens de specificaties.Wij zijn 4 a 5 keer na installatie bij Basic keukens langs gegaan. Gesproken met bedrijfsleider en diverse verkopers, een heleboel beloftes gedaan, maar tot op heden zonder resultaat. Vandaag 21 oktober weer langs filiaal gegaan in alkmaar om te klagen over de gebrekkige communicatie en service.
Verkoper vroeg mij wat het probleem was, ik heb geweigerd om dit nu voor de 6e keer uit de doeken te doen. En vroeg hem om de status deze kon hij zo een
twee drie niet mededelen. Heeft mij heden om 16:55 uur teruggebeld. HIj kon de ontbrekende artikelen niet vinden in het magazijn en zou mij morgen 22 oktober of anders 26 oktober verder informeren. Wel wist hij te vertellen dat deze af vanaf 16 augustus in het magazijn afgeleverd zouden zijn, maar hij kon deze niet lokaliseren. Afijn never ending story dus Misschien kunt U iets voor ons bereiken / betekenen. Heb de verkoper verzocht deze simpele klus toch ? voor het einde van de maand oktober opgelost te hebben maar het zal wel als wij geluk hebben kerstmis worden !

Voor het einde van de maand opleveren zoals het is afgesproken.

Wij vinden dat Basic Keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

haas1957
    Heden 23 oktober om circa 13:00 uur filiaal bezocht, hier gesproken met de heer Heinze
    (bedrijfsleider) deze was zeer onstemd over het feit dat het nog niet opgelost was. Heeft
    de ontbrekende artikelen aan mij meegegeven (lagen in magazijn) en toegezegd met spoed een monteur te regelen zodat dit naar behoren kon worden opgelost.

haas1957

Ook een klacht indienen over Basic Keukens?