Klacht Basisschooloefenboeken.nl: Niet tevreden over het oefenmateriaal

F. Ahami

Ik heb een bestandje met oefenboeken gekocht via de site www.basisschooloefenboeken.nl. Het oefenmateriaal wilde ik voor mijn zoon gebruiken om te oefenen met stof uit groep 8 van de basisschool. Toen ik het materiaal in mijn mailbox had ontvangen, zag ik dat er geen enkele vraag met ruimtelijk inzicht in zat. Teleurgesteld heb ik het bedrijf gemaild, en heb ik gezegd gebruik te willen maken van mijn herroepingsrecht. Helaas neem het bedrijf mijn klacht niet serieus en bieden ze extra materiaal aan om te oefenen. Na diverse mailwisselingen willen ze nog steeds niet overgaan op terugbetaling. Ik ben niet tevreden over het materiaal, ik gebruik het niet en ga het ook niet gebruiken omdat het niet aan mijn verwachtingen voldoet.

Ik wil mijn geld terug. Toen ik het materiaal had aangeschaft stond op hun site dat je binnen 14 dagen je geld terug kon krijgen als je niet tevreden was. Helaas houden ze zich niet aan de belofte.

Wij vinden dat Basisschooloefenboeken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Basisschooloefenboeken.nl?