Klacht Basma FX: leveren van een ondeugdelijk (onvolledig) product en onvriendelijke behandeling

Nomar

Voor mijn bruiloft heb ik bij Basma FX dream weddings een mandap (bruidspodium decoratie) gehuurd. Dit product is onvolledig geleverd. Twee stoelen ontbraken en een tafel. Het bedrijf was vanaf het begin erg vaag over bepaalde dingen, zo moest ik eerst het hele bedrag betalen dan zou ik het contract toegestuurd krijgen. Zelfs na het storten van het gehel bedrag heb ik veel moeite moeten doen om het contract in handen te krijgen. Nadat het product onvolledig was geleverd heb ik contact opgenomen met het bedrijf. Er is geen excuses aangeboden en ik ben op erg onvriendelijke en onprofessionele manier behandeld. Zij kon geen verklaring geven waarom de producten ontbraken en zou het gaan onderzoeken, maar het is ontzettend vaag gebleven en heb tot op de dag van vandaag geen tegenmoetkoming ontvangen. Het bedrijf is onbetrouwbaar en zeer onvriendelijk.

Ik ben pas tevreden als het bedrijf excuses aanbiedt zoewel voor de onvriendelijke en oneerlijke behandeling als voor het onvolledig leveren van het product. Verder wil ik een financele tegenmoetkoming voor de niet geleverde producten.

Wij vinden dat Basma FX hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!