Klacht Basos.nl: verkeerde levering, retour niet mogelijk, waardeloos bedrijf !!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537993
Gebruiker
Stripcollector
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin maart 2021 AutoFixpro 1+1 gratis besteld voor € 19,95,
al een paar keer een mailtje gestuurd, waar het product blijft,
maar geen antwoord, tot afgelopen donderdag, 13 mei, werd het pakketje bezorgd met een spuitflesje Plastic Restore erin wat ik niet heb besteld, weer een mail gestuurd, ook geen antwoord, dit riekt naar oplichting.

De oplossing

Mijn geld terug, of het juiste product bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Stripcollector
    Datum
    Wacht nog steeds op een reactie van Basos, maar verwacht het eerlijk gezegd niet, zoals al eerder gezegd, WAARDELOOS BEDRIJF.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stripcollector
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals verwacht, basos laat niets van zich horen, hier is maar een woord voor, een k.... Bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen