Klacht Basos.nl: Wat is hier gaande

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537506
Gebruiker
Mitzy Goorden-van Gils
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 16 maart 2021 bestelling geplaatst voo 1 + 1 ultra cleaner pro en dus ook betaald 19,95. Op 18 maart bij klantenservice doorgegeven dat ik nog geen bevstiging had gehad. Ik dacbt i v.m. corona duurt het wat langer, maar tot op heden nog níets ontvangen.

De oplossing

Bestelling leveren of anders geld terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mitzy Goorden-van Gils
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Basos.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen