Klacht Basply: Heb de indruk, dat ik aan een mail lijntje gehouden wordt, er is besteld en betaald!

sad Niet opgelost
Basplybestelling

Op 2 feb jl produkt besteld en via ideal betaald!! Er zijn tussen 2 feb en 4 mrt diverse mails verstuurd!!
Multifunctionele Leren Reinigingscrème × 1€29,95
Subtotaal €29,95 Verzending €0,00 Btw €5,20 Totaal €29,95 EUR
LS,
het is 5 dagen geleden, dat ik bijgevoegde mail heb ontvangen!!!
Hier in staat aangegeven, dat mijn bestelling onderweg is, maar ik vraag me af waarom ik mijn product nog steeds niet ontvangen heb.
Bij bekijk uw bestelling wordt iedere keer aangegeven, dat het bijgevoegde bestel nummer niet bekend is!!
Wordt nu toch wel tijd, dat ik mijn product ontvang, kunt u hier niet aan voldoen wil ik uw verzoeken mijn reeds betaalde bedrag van €29,95 terug te storten.
De klantvriendelijkheid en de service van uw bedrijf is nou niet iets om trots op te zijn!!
Hallo,
Wij ondervonden een verzendvertraging waardoor het wat langer duurde voordat uw bestelling was verzonden.
Normaal gesproken moet de Track & Trace updaten en is er informatie binnen 48 uur. 5 dagen later en nog steeds geen informatie hoort niet te kloppen. Alhoewel ik hier momenteel niet veel aan kan doen, en u adviseer om te wachten.
Als u uiteindelijk uw bestelling ontvangt, wat waarschijnlijk voor maart zal zijn, maar kan uitlopen tot begin maart, dan kunt u het naar ons terugsturen voor een volledige terugbetaling.
Excuses voor het ongemak.
Door de langere verzendtijden bieden wij 7 dagen in de week klantenservice aan. Als u vragen heeft, of contact met ons wilt opnemen voor een andere reden, dan kunt u dit altijd doen. Wij reageren altijd binnen 12 uur.
LS,
het is nu 4 mrt en de tracker herkent nog steeds mijn nummer niet!!!
Ik heb mijn product dus nog steeds niet ontvangen.
Ik wacht deze week nog af en mocht ik mijn product dan nog steeds niet ontvangen hebben, kunt u er van op aan, dat ik u winkel een persoonlijk bezoekje kom brengen, dit om mijn reeds betaalde bedrag van €29,95 terug te halen!!!
De manier waarop u met uw klanten omgaat is ronduit schandalig!!
Hallo,
Dat is raar, want de track & trace hoort het gewoon te doen. Jammer genoeg hebben wij hier wel weinig invloed op, dus raad ik u aan om het nog even af te wachten. Onze excuses hiervoor.
Maar, uw bestelling is al wel verzonden. We verwachten uw bestelling te leveren begin maart. Wij ondervonden een verzendvertraging waardoor het wat langer duurde dan normaal. Onze excuses hiervoor.
Het is nu 7 mrt en track nr wordt nog steeds niet herkend, dus nog steeds geen product!!

Zorg dragen, dat ik zsm mijn product heb!!!

Basply
    Hallo,

Ten eerste, onze excuses voor de verkeerde verwachting van levertijden. Wanneer wij een levertijd zeggen, dan moet u daar op kunnen rekenen. Omdat wij hier niet aan hebben voldaan, begrijp ik uw frustratie en wil ik dit graag samen met uw oplossen.

Ik heb uw track & trace even door een andere website gehaald. Hierin staat dat uw bestelling nog niet in Nederland is aangekomen, en nog onderweg is. Hierdoor kan ik nog geen exacte leverdatum geven. Ik heb naar gegevens van andere bestellingen gekeken, en daarop verwacht ik dat uw bestelling volgende week aan het einde van de week wordt bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn, dan zijn wij bereid om een volledige terugbetaling aan te bieden en mag u het product houden. Want twee keer een verwachte levertijd geven en er niet aan voldoen is niet wat wij voor staan.

Graag hoor ik van u als u hiermee akkoord gaat, of als u een andere oplossing in gedachte heeft.

Bas van Basply
    LS,

ik wil u bedanken voor uw reactie en uw oplossing, ik ga dus akkoord met uw voorstel en wacht eind volgende week af!!

Basplybestelling
Afwachten tot eind volgende week 15 mrt, indien product dan nog niet afgeleverd, volledige vergoeding aankoopkosten en als product alsnog afgeleverd wordt mag ik het houden!

Ook een klacht indienen over ?