Klacht Basro BV: Niet toepassen van garantie en en niet functioneren van deurbel syteem
Details
Klacht
Op 21/10 2020 werd door Basro een Comeli9t deurbel aan mijn huis geïnstalleerd. Na enige tijd werkte het systeem niet meer door uitblijven of trage reactie van signaal op 2 mobiele telefoons. Op 10/12 is een monteur een half uur langs geweest en een factuur ad 172, 43 gestuurd. Daarna weer een monteur op 15/1 20 minuten wegens niet functioneren ad 129,89. Ik heb meermaals een beroep gedaan op garantie. Hierop werd door Basro aangegeven dat garantie niet geldt op software. Dit ten onrechte. Inmiddels wordt door Basro gedreigd met incassoburo en advocaat. Het systeem werkt nog steeds niet en Basro wil niet langskomen zolang de rekeningen niet zijn betaald. Deze rekeningen zij overigens abnormaal hoog.Gewenste oplossing
Rekkingen scgrappen wegens garantie en werkbaar maken van het deurbelsysteem- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.