Klacht Bastion hotel rhoon: Betalen voor niet geleverde diensten.

Klachtnummer
# 67259
Gebruiker
aletta
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april 2014 heb ik een 2 persoonskamer geboekt voor 4 nachten in bastion hotel rhoon. Dit doe ik elk jaar ivm north sea jazz en we hebben elk jaar een kamer met een 2 persoons zitje. Dit jaar dacht ik een deluxe kamer te boeken; volgens de website iets ruimer met 2 persoons zitje. Bij aankomst waren de dames achter de balie al niet heel gezellig, want ze waren zo druk en de kamer die ik kreeg was wel ruim, maar er stond 1 bureaustoel in. De extra kosten voor de deluxe kamer waren 10 of 15 euro per nacht. Toen ik vroeg waarom ik niet kreeg waarvoor ik geboekt had kreeg ik als antwoord dat ze nu ook druk waren met het EK zwemmen; is dit mijn probleem??? Blijkbaar betaal je voor iets bij bastion wat je uiteindelijk niet krijgt, je bent dan al snel lastig. Dit is na zeker 6 jaar verblijf in bastion de laatste keer. De kamer kostte voor 4 nachten 594 euro en dat vind ik niet misselijk; als je dan behandeld wordt zoals mij gebeurde ben ik helemaal klaar met bastion. Klant is geen koning!

De oplossing

Geld terug met rente voor zaken die wel betaald zijn, maar niet geleverd. Reeds in april betaald!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel rhoon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel rhoon?