Klacht Bastion hotel: Bastion , niet voldoen aan wensen , aanvallend personeel

Matte

IIk ben op de nacht van 28 april tot 29 april verbleven in het bastion hotel Dordrecht. Bij aankomst had ik aangegeven dat ik graag een bad wou en een grote kamer. Dat zou goed komen volgens de medewerker , ik ging er dus vanuit.
Als ik in de avond op de kamer kwam zag ik een kleine douche en geen bad.
Vanwege dat wij niet lang kunnen staand douche wouden we een bad. Toen ik terugging naar de receptie heb ik gesproken met een meisje van de receptie. Die heeft mij totaal niet vriendelijk behandeld en kon mijn geld niet terug geven terwijl ik dat graag had gewild. Ze werd boos en viel ons aan en liep daarna weg zonder ons geld.
Samen gingen wij nog even weg , als wij vervolgens terug komen willen wij naar onze kamer gaan en zijn de pasje op een vreemde wijze geblokkeerd.
Aan een medewerker moeten vragen om de deuren open te doen. !! BELACHELIJK!!!
Ik ben zeker heel erg boos 80 euro betaal je voor je oerlelijke kamer wat niet je wens was , en alles is geblokkeerd SCHANDE bastion hotel.

Mijn gewenste oplossing is me geld terug Twv. 80euro en een vergoeding voor me benzine vanaf Waddinxveen 30 euro
Dit eis ik anders ga ik er een zaak van maken tegen het personeelslid.
En een excuus van de medewerker die tegen ons is uit gevallen tijdens haar werk.

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?