Klacht Bastion hotel: Bastion Hotel - Slechte service, niet flexibel en zeer klantonvriendelijk.

Klachtnummer
# 486920
Gebruiker
Di Quartiere
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/mevrouw,

A.s. weekend zouden mijn vriendin en ik heerlijk een weekendje Apeldoorn doen. Althans dat was de verrassing voor mijn vriendin.
Een mooie Deluxe kamer heb ik gereserveerd.
Helaas door door de coronamaatregelen van gisteren kunnen een aantal activiteiten niet doorgaan, waar we erg van balen.

Ik heb contact gezocht met Bastion Hotel om te vragen of wellicht een voucher (zoals gebruikelijk in deze tijden) kan worden uitgegeven of dat de boeking kan worden verplaatst. Ik wil absoluut geen annulering dus het geld houden ze gewoon in de zak.
Helaas kon het hotel in Apeldoorn de boeking niet wijzigen of verplaatsen maar dat zou het hoofdkantoor wel kunnen.

Uiteraard het hoofdkantoor gebeld en ik kreeg een erg onaardige mevrouw Fleur aan de telefoon.
Ze was erg ongeïnteresseerd en het klonk alsof ze met het verkeerde been uit bed was gestapt.
Ik legde het verhaal netjes uit, dat de verassing voor mijn vriendin compleet in het water is gevallen en bepaalde activiteiten dus niet mogelijk waren. Of we de boeking wellicht verplaatst kan worden.

Letterlijk in een snauw: "uhhh nee ( in de tonatie alsof ik dom zou zijn ), de boeking kan niet worden geannuleerd of gewijzigd.

Geen enkele vorm van medeleven o.i.d. Niet klantvriendelijk alsof ze me wilde afwimpelen.

Zonde! En zeer slecht!

Uiteraard weet ik dat een boeking wel kan worden gewijzigd en daarom wil ik nogmaals vriendelijk vragen of dit kan worden gedaan.

Gewenste oplossing

Dat de boeking kan worden verplaatst naar een andere datum
Of we een voucher voor het desbetreffende hotel met desbetreffende kamer kan worden uitgereikt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen