Klacht Bastion hotel: De gehuurde kamer en dan met name de badkamer was onacceptabel vies,er hing zelfs een baddoek met remsporen aan het baddoek rek

Anoniem

19-8-2012 heb ik samen met mijn vriendin gelogeerd in een hotelkamer van het bastion hotel aan de hoofdweg 40 te Rotterdam,wij kwamen s'nachts aan en begrijpelijk waren wij bij aankomst erg moe.Het betrefde een kamer inclusief ontbijt en omdat het hier toch om een grote naam in de hotelbranche gaat verwachten wij ook enige kwaliteit en hygiene,wij gingen de kamer binnen wilden eingelijk snel douchen en slapen maar bij het douchen ging het mis,er hing een op het oog schone handdoek maar tot mijn grote schrik en verbazing zaten er remsporen of iets dergelijks op,ook het doekje voor op de grond bij het bad leek ongewassen,wij kregen allebei het gevoel dat er eingelijk niks was schoongemaakt,wij hebben toen het bed en lakens bekeken en die zagen er gelukkig wel schoon uit we hebben toen besloten om te gaan slapen vanwege onze vermoeidheid en hebben in de ochtend ons beklag gedaan,naderhand vonden wij het toch heel erg zonde van ons geld en zijn erg teleurgesteld in het bastion hotel.

wij hopen dat het bastion hotel ons tegemoet komt met een gepaste oplossing,daar wij erg teleurgesteld zijn en zoiets nooit eerder hebben meegemaakt.

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?