Klacht Bastion hotel: Flinke urinelucht in de badkamer met schimmelplekken op het plafond

Klachtnummer
# 131847
Gebruiker
jolanda
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gister 1 nacht in het Bastion hotel in zaandam verbleven. Voor 84 euro een kamer. We kwamen helaas pas s'nachts aan en hebben dit netjes van tevoren gemeld. Eenmaal aangekomen kwamen wij in een kamer die er op het 1e oog prima uitzag. Bedden netjes en schoon. Maar toen we eenmaal gebruik wilden maken van de badkamer kwam daar een ernstige stank oftewel een urinelucht vanaf. Omdat wij snachts pas waren aangekomen en inmiddels al hadden omgekleed hebben we besloten gewoon te gaan slapen. Maar douchen in deze ruimte kon echt niet. De geur was niet te doen. En de schimmelplekken op het plafond ook niet.. We meldde dit de volgende ochtend bij de receptie. En kregen niet eens een excuus of iets dergelijks. Niet erg netjes als je 84 euro betaald voor een overnachting lijkt mij.
Jammer ook dat we hierdoor geen gebruik hebben kunnen maken van de badkamer.
Erg jammer....

Gewenste oplossing

Een vergoeding voor de overnachting. Voor 84 euro verwacht je toch iets meer.. Dan een badkamer gevuld met urinelucht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen