Klacht Bastion hotel: Fout geboekt, geen geld terug

Klachtnummer
# 322923
Gebruiker
E.F. Vink
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Per abuis 2 kamers gereserveerd ipv 1. Wegens omstandigheden kon ik helaas ook de kamer die wél goed geboekt was niet gebruiken. (ZOu meefietsen aan goed doel maar ging niet door ivm blessure) Omdat het om een 'hot deal' ging kon ik geen geld terugkrijgen. Na bellen met de vestiging in Hoofddorp gaven zij aan uit coulance 1 van beide kamers terug te storten. Ik had immers 2 kamers geboekt incl ontbijt twv 196EU. Ik zou daarvan dus de helft terugkrijgen.
Een aantal dagen later werd op mijn rekening slechts 10EU aan touristenbelasting teruggestort. Een mailwisseling met het hoofdkantoor leerde dat 'ik het verkeerd begrepen zou hebben en de medewerker in Hoofddorp slechts zou kijken wat ze kon doen'. Erg onprofessioneel van Bastion hotels. Ik heb geen poot om op te staan omdat er geen schriftelijke communicatie omtrent de teruggave van het geld is. Ik 196EU kwijt zonder ook ook maar 1 stap in het hotel te hebben gezet. En Bastion is de lachende derde. Toch jammer dat bedrijven anno 2018 nog zo klantonvriendelijk te werk gaan. Strict juridisch hebben ze gelijk, maar coulance zou toch ook op zijn plaats zijn.
(één dag na de boeking gaf ik de fout door)

Gewenste oplossing

De helft van de gemaakte kosten terug zoals telefonisch toegezegd is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen