Klacht Bastion hotel: hotelovernachting

Scholten

Geachte redactie,

Begin jan. 2013 een overnachting geboekt bij Bastion Hotel Amsterdam/Centrum-Zuidwest voor 30-03-13/31-03-13 voor 4 2-persoonskamers. Bij inchecken op 30 maart werden ons de kamers 44-45-47 en 48 toegewezen. Twee kamers te weten 44 enn 45 waren reeds gereed waar we al onze bagage in konden zetten daar we Amsterdam in gingen. De sleutels van de andere twee kamers 47 en 48 konden we 's nachts ophalen bij de receptie. De kamers die we kregen toegewezen waren alle rookvrije kamers daar niemand van ons rookt. Dit werd ons ook specifiek medegedeeld. Bij terugkomst 's nachts in het hotel kregen we niet de sleutels van kamer 47 en 48 maar die van de kamers 54 en 122 waarvan 54 een rokerskamer was. Hier moesten mijn dochter en schoonzoon die bovendien last heeft van astma slapen waar ze niet mee accoord gingen. Dit hebben ze 's nachts gelijk aangegeven bij de receptie. De receptie heeft toen tot twee keer toe 's nachts contact opgenomen met de manager voor een oplossing maar die! kwam niet waardoor mijn dochter en schoonzoon de hele nacht in de lobby hebben gezeten. Met andere woorden dat er dus van kamer 54 geen gebruik is gemaakt. Mijn dochter en schoonzoon eisten 's morgens hun geld van de overnachting te weten 76,00 euro terug daar ze geen gebruik hebben gemaakt van de kamer. Dit kon niet en moesten maar een klachtenformulier invullen daar ze daar niet over mochten beslissen. Dit hebben ze gedaan en is gelijk doorgefaxt naar het hoofdkantoor. Toen ik (de vader) dit hele gebeuren 's morgens van 's nachts hoorde ben ik naar de receptie gegaan en heb aan de medewerkster die ons daags tevoren ingecheckt heeft voor de kamers 44-45-47 en 48 waarom we kamer 47 en 48 niet hebben gekregen maar kamer 54 en 122 waarvan 54 een rokerskamer is en we specifiek hebben gevraagd om niet rokers kamers. Hierop kon ze geen antwoord geven maar hoogstwaarschijnlijk zijn kamer 47 en 48 nadat wij ingecheckt waren door een andere medewerker(ster) aan andere hotelgasten! toegewezen. Ze kon ons het geld voor de overnachting niet ter! uggeven want dat een beslissing die het hoofdkantoor moest geven maar ze kon ons wel voor de ergernis en irritatie het ontbijt gratis aanbieden waar we gebruik van hebben gemaakt. Hierbij gaf ze ook aan dat het gratis ontbijt helemaal los stond van de klacht die inmiddels al naar het hoofdkantoor was gestuurd. We hebben een brief terug gehad van het hoofdkantoor met de mededeling dat de kosten van de overnachting te weten 76,00 euro niet worden vergoed daar we gebruik hebben gemaakt van het gratis ontbijt terwijl door de medewerkster werd aangeven dat dit werd aangeboden voor de ergernis en irritatie door het hotel op zich zelf. Bovendien is er geen gebruik gemaakt van de betreffende kamer 54.
Deze hele klacht is bij Bastion Hotel Groep (een keten gericht op kwaliteit en een hoge mate van service naar onze gasten toe zoals ze zich presenteren) te Utrecht bekend onder Dhr. B. Peters (schoonzoon), Cobbingstraat 13, 7631 JB OOTMARSUM.
Het gaat om een bedrag van 76,00 die we graag door Bastion Hotel Groep teruggestort zien.
Met belangstelling zien wij uw reactie tegemoet,

Mvgr.
Herbert Scholten

vergoeding van 76,00 euro

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?