Klacht Bastion hotel: Incompetent gedrag receptie en manager Bastion Hotel Den Haag-Rijswijk

Charles

Mijn collega J. Middelhovenhad had een kamer geboekt voor een Corporate prijs en had op 5 Juni 2014 aangegeven te vertrekken en aan de receptie verteld dat een andere collega U. Nadzeika de kamer zou overnemen. Toen de heer Nadzeika wilde inchecken werd hem door de receptie verteld dat zij niet bekend waren met de naam Middelhoven en eveneens niet met de namen van drie andere personen inclusief mezelf. Wij verbleven daar meer dan een week. Hij moest een kamer nemen voor een hogere prijs. De volgende dag werd door hem en mij gevrraagd of er eeen oplossing kon worden gevonden. In eerste instantie werd gezegd dat het niet kon en dat de heer Middelhoven twee dagen geleden al vertokken was. Uiteindelijk werd gezegd dat het via het hoofdkantoor geregeld zou worden. De dag daarop wist de hotel manager in eerste instantie van niets. Uiteindelijk werd ongeveer 100 Euro teveel gerekend die achteraf via het hoofdkantoor verrekend zou worden. Het was niet hun schuld. Geen excuses.

Betere training hotelpersoneel met het boekingssysteem en excuses aanbieden vanwege de slechte service. Mijn collega wenst niet meer gebruik te maken van dit hotel... Als er geen excuses worden aangeboden zal overwogen worden dat ons personeel naar andere accomodatie zal uitkijken. Dit zal Bastion management geld kosten.

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?