Klacht Bastion hotel: Kamer kan niet worden geannuleerd!

Klachtnummer
# 165768
Gebruiker
Mfrhn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo,

Ik heb een hotel geboekt op 24 april voor 26 april op 27 april bij Bastion hotel in Rotterdam.
Plotseling krijg ik 25 april te horen dat mijn vader met spoed naar
Het ziekenhuis moet. Ik bel het hotel om de kamer te annuleren.
Die middag heb ik 4 keer heen en weer gebeld want ze deden zo moeilijk
Om die kamer te annuleren. Ze wouden perce een doktersverklaring.
Op 26 april heb ik de doktersverklaring gekregen van het ziekenhuis wat ik eerst niet
Kon krijgen door veel vragen uit eindelijk toch gekregen en direct naar het hoofdkantoor Van bastion gemaild.
Dan ga je er van uit dat je kamer kosteloos word geannuleerd want dat word gezegd door het personeel van Bastion hotel zelf. als u de doktersverklaring heeft dan kunnen ze de kamer annuleren.
en dan krijg je een mail dat ze de kamer niet kunnen annuleren of wijzigen.
Waardeloos personeel, waardeloos hoofdkantoor. DEZE MENSEN HEBBEN GEEN HART! . Ik ben benieuwd hoe hard ze piepen als het hun overkomt.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn bedrag van €69,00 terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen