Klacht Bastion hotel: Klacht agv overboeking door Hotel Bastion in Rijswijk. Klacht afhandeling laat te wensen over.

Klachtnummer
# 611405
Gebruiker
markadela#080
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hadden voor vier personen 2 kamers geboekt in het hotel in Rijswijk voor 2, 3 juli 2022. We hebben daarvoor een reserveringsbevestiging ontvangen.

Op de dag van inchecken om 15.45 kwamen we na een autorit van drie uur bij het hotel aan, waar we te horen kregen dat er geen kamers beschikbaar waren. Ik kreeg de mededeling dat onze kamers geannuleerd waren omdat ik niet betaald had.
Ik heb daarop verwezen naar de reserveringsbevestiging waarin staat “Betaal in het hotel”….
Vervolgens kreeg ik te horen dat ik te laat heb ingecheckt. Ik heb daarop verwezen naar dezelfde reserveringsbevestiging waarop staat dat we kunnen inchecken na 14.00 uur…..

En terwijl ik aan de balie stond kreeg ik om 15.58 uur de annulering van onze reservering in mijn mailbox

We hebben een klacht ingediend op 4 juli en deze ook bevestigd gekregen. De klacht zou in behandeling worden genomen in de week daarop. Vervolgens horen we niets meer ook niet na verschillende mails van onze kant.

Gewenste oplossing

We willen dat onze klacht serieus wordt genomen. We hadden voor mijn vrouw die 60 werd een leuk weekend gepland met een bevriend stel. We hebben 450 kilometer gereden en 2 x 3 uur in de auto gezeten.
De klacht wordt vervolgens niet afgehandeld binnen de beloofde termijn, hetgeen de frustratie alleen maar groter maakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen