Klacht Bastion hotel: Niet in kunnen checken

R monnee

Ik had een kamer geboekt bij bastion hotel Barendrecht en tot mijn verbazing konden wij nog niet inchecken ik ben daar vaste klant ik kom daar altijd rond een uur of 3 s'nachts aan en nu ineens kan ik niet meer inchecken via booking.com geboekt staat niks bij van hoelaat je de kamer eventueel in zou kunnen en ook is er geen alternatief geregeld helaas ik heb dat zelf moeten doen en ik kon dan bij een andere hotel in de buurt terecht maar daar heb ik veel meer kosten voor moeten betalen en heb ik dus bij meerdere mensen moeten lenen die t al helemaal niet fijn vinden om s'nachts gebeld te worden anders hadden deze mederwerkers mij gewoon onder een brug laten slapen

Dat ik een nacht vergoed krijg bij het bastion hotel barendrecht en dat ze mijn kosten van het andere hotel ook betalen wat ik meer heb moeten betalen

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?