Klacht Bastion hotel: Niet nagekomen afspraken Bastionhotel

EdSma

Na een verblijf van 4 dagen bij Bastionhotel in Maastricht een kamer voor nog negen dagen bijgeboekt. Bij het reserveren heb ik uitdrukkelijk verzocht om een grotere en rustige kamer ivm mijn claustrofobie. Ik heb inderdaad een ruime en rustige kamer toegewezen gekregen maar al de eerste dag kwam ik achter dat er geen televisieontvangst was. De behulpzame medewerker heeft het televisietoestel gereset waarmee de euvel tijdelijk verholpen was. De volgende dag toen ik naar hotel terugkwam was de lift stuk en moest ik de trap nemen en dat zou op zich geen probleem zijn als mijn kamer niet op de vijfde etage was. In de kamer kwam weer achter dat het televisietoestel geen ontvangst had. Dat heb ik toen aan de receptie doorgegeven maar in plaats van mijn klacht serieus te nemen had ik het gevoel dat ik uitgelachen werd. Mij werd dat er iemand naar mijn kamer zou komen om het euvel te verhelpen. Pas na mijn tweede oproep kwam er een medewerker omdat het hem niet gelukt was om het toestel te repareren kreeg ik een andere kamer toegewezen die ongeveer net zo groot was qua oppervlakte, volgens de medewerker. De volgende dag verhuisde ik naar de toegewezen kamer en tot mijn verbazing zag ik dat de kamer veel kleiner was, verlaagde plafonds had en een klein raam met een uitzicht op een muur wat extra bijdraagt aan het gevoel van opgeslotenheid. Weer receptie gebeld en kreeg te horen dat er maar twee opties zijn, dit accepteren of terug naar de oude kamer met kapotte televisietoestel. Ik heb toen het hoofdkantoor gebeld en kreeg te horen dat zij contact zouden opnemen met de betreffende hotel en kwam met dezelfde voorstel een ontbijt als tegemoetkoming. Dat vond ik niet acceptabel en kwam met een tegenvoorstel waarover ik later teruggebeld zou worden. Ik besloot alsnog de kamer te accepteren en na ongeveer één uur kwam een medewerker mij melden dat ik weer terug kon naar mijn oude kamer. Weer kon ik al mijn spullen inpakken en teruggaan naar de kamer. Het toestel was vervangen en daarmee was het probleem opgelost. Vanochtend werd ik gewekt door gehamer en geluid van accuboormachine en dan vraag ik mij af waarom dit kamer mij toegewezen is als ik tijdens het reserveren aangegeven heb wat mijn kamerwensen zijn en dit was ook de reden dat ik mijn verblijf verlengd had. De medewerker heeft mij pas de volgende dag per mail laten weten dat ze niet met mijn voorstel akkoord gaan..

Aangezien ik na vierdagen voor nog negen dagen heb bijgeboekt vind ik dat ik één overnachting gecrediteerd moet krijgen.
Ik heb nog steeds geen reactie ontvangen.

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?