Klacht Bastion hotel: Onbeschofte manager

yunus

Ik heb een klacht over een manager van de vestiging van haarlem. Ik heb netjes gesolliciteerd op een functie bij de bastion hotel. Ik kreeg een afspraak met mevrouw dionne bruijn algemene manager van haarlem. Ik heb mijn netjes en beleefd gedragen alleen tot mijn spijt heeft deze mevrouw zich heel onbeschoft en behoorlijk discriminerend gedrag vertoont. Terwijl ik netjes probeert te communiceren word de telefoon opgehangen en word ik meerdere malen in de maling genomen. Er word ook teksten gebruikt zoals: ik ben de manager lieverd dus ik bepaal hier alles. Ik heb spijt dat ik gesolliciteerd hebt want ik ben afgewezen wegens het feit dat ik geen Nederlander bent en geen Nederlandse nationaliteit hebt. Buiten dat om is het overduidelijk dat de manager hier te veel macht heeft en er nadrukkelijk gebruik van maakt. Ik vind dit ook een schande voor zo een grote bedrijf met zo een grote naam. Ik heb de team leiders proberen te bellen maar zelfs die stonden me niet te woord. Hierbij geef ik aan dat ik jullie exact 5 uur dus tot 17:00 29 mei 2018 de tijd geeft om mij te bellen door de bedrijfsleider. Ik zal tot die tijd stip wachten, daarna ben ik genoodzaakt om aangifte te doen en een officiële juridische zaak van te maken.

Ontslag van dionne bruijn

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?