Klacht Bastion hotel: TOTAAL ONPROFESSIONEEL EN NIET GASTVRIENDELIJK/VRIJ

Klachtnummer
# 261467
Gebruiker
INGEBORG ANNABELLE
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ONBEHULPZAME EN INCAPABELE MEDEWERKSTER ,....NAAM SELIS...WENNSDE DE MANAGER TE SPREKEN MAAR DAT WAS ZIJ...GEEN KLACHTENFORMULIER AANWEZIG...HEB REEDS EERDER IN BASTION GEBOEKT,MAAR DIT WAS ZEER TELEURSTELLEND...DOODMOE EN WILDE CONTANT BETALEN...MAAR MEVROUW ..SELIS DE MANAGER ZEI DAT"; HIJ ;:;;;;HET NIET DEED ...DAARMEE BEDOELDE ZE WEBSITE OF COMPUTER,,,

Gewenste oplossing

SCHADE VERGOEDING VOOR ONNODIG WACHTEN ....TIJD IS GELD

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen