Klacht Bastion hotel: Waardeloze teleurstellend service

Klachtnummer
# 315099
Gebruiker
Madelief1224
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op zaterdag 28 juli 2018... op de site van booking.com bastion hotel brielle gezien voor 114 euro per 2 nachten voor 2 personen.... wij gebeld, of we t ook via de receptie konden boeken, maar dit ging niet... want de kamers waren via de receptie 152 euro per nacht... moesten t via booking. Com doen of via eigen site... terwijl we praktisch voor de deur stonden. Via booking. Com moest je n visa hebben.. dus toen maar via de site van bastion 183 euro.... ok kamer netjes.. ontbijt goed... tot we besloten te dineren.. avond van tevoren gezien dat er mosselen waren .. maar toen we daar om vroegen.. werd er letterlijk gezegd.. dat t meisje in de keuken dat niet kon maken. Alleen wat er op t nenukaartje stond. Want er was geen kok . Toen ik een kipfilet cajun had besteld.. schrok ik me dood.. was zo n klein stukje voor 15.50, was de helft van n enkele kipfilet. Holle kies werk. En ik ben echt geen grote eter.. nadat we n sigaretje hadden gerookt en nog n toetje wilde bestellen.. zat er al iemand anders aan onze tafel. En t was echt niet druk...dus hebben we maar afgerekend. En onvoldaan naar onze kamer gegaan

Gewenste oplossing

Compensatie/ vervangend product

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen