Klacht Bastion hotel: Zeer slechte service vergeten van alles !!

PIOEN

klacht1
Gevraagd of we ontbijt konden annuleren omdat we vroeg moesten inchecken! Dit vroegen we ruim v.t.v Dat kon niet
Vervolgens gekozen voor lunchpakket. Ingevuld ontbijtwensen geen suiker geen varkensvlees. Kregen een zak met kleffe broodjes kaas en ham een rol snoepjes en sinaasappelsap!
Zo slecht en de prijs is niet goedkoop...

Klacht 2 De airco maakte veel herrie de receptie ging mee luisteren , er zou iemand (manager) komen om het op te lossen Er is niemand geweest.
Slecht hotel geen service !
Klacht 3
dessert besteld van 7 euro Ik maak nog een grapje van dat halen ze bij de lidl..en inderdaad een klein glazen schaaltje (volgens de menukaart met ijs en vruchten er bij) niks daarvan mijn man heeft het teruggeven !
Het leek wel een komische film ..helaas viel er niks te lachen
Meestal als je geboekt hebt krijg je na afloop een paar dagen de kans om een recensie te geven en score.Dat hebben we niet ontvangen. Vandaar Deze klacht op internet .
Hotel Bastion Schiphol ga daar niet heen , zou mijn advies zijn.
Goedkoop zijn ze ook niet.

Erkenning van slechte service ontbijt rommel terugbetaling ontbijt desgewenst.
Zorgen dat ze hun zaken op orde hebben voor hun gasten .We zijn toch gasten?

Wij vinden dat Bastion hotel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bastion hotel?