Klacht Batavia Boxsprings: Het nieuwe bed van batavia kraakt aan het voeteneinde deze klacht wordt niet opgelost

happy Niet opgelost
Kruitjan

In sept 2019 bed gekocht bij batavia. Na enige tijd kwamen er klachten het hoofdeinde kraakte . Het voeteneinde laat een knak horen, als je er op gaat zitten. Hiervan melding gemaakt bij batavia. Na veel vijven en zessen is de transporteur/reparateur langsgekomen. Deze constateerde dat het hoofdeinde niet goed was afgemonteerd en het euvel aan het voeteneinde werd provisorisch opgelost. Aan het voeteneind bleek een te lichte drijfstang te zijn gemonteerd. Deze stang was te licht en te kort. Deze klacht was volgens de reparateur wel meer voorgekomen, maar nog niet definitief opgelost. Inmiddels op jan 2020 is de knak aan het voeteinde weer opgetreden. Het contact met batavia hierover loopt zoals gebruikelijk moeizaam. Tot op heden nog geen reactie vernomen

Het bed is qua constructie niet goed uitgewerkt. De klachten worden niet opgelost. De aankoop bedraagt ca 9000,-
Het bed wil ik teruggeven en het bedrag terugontvangen.

Kruitjan
momenteel wordt een soort stootrubbertje ontwikkeld. Over ca 3 weken zal Batavia hierop terugkomen en het euvel verhelpen. Op 18 maart 2020 is een afspraak gemaakt voor reparatie. Alles loopt dus. Mijn dankt voor de medewerking hgr C. Janse

Ook een klacht indienen over Batavia Boxsprings?