Klacht Batavia meppel: Auto Scan 5200 werkt niet met mijn auto terwijl op de doos staat dat hij wel geschikt zou zijn en Batavia wil er niets aan doen.

Joske

Ik heb enige tijd geleden (15-1-'12) bij Conrad de Batavia AutoScan 5200 gekocht. Mijn V70, MY2011, benzine geeft met uw apparaat steeds opnieuw de tekst "Link error" .
Antw:
Het programma van de 2011 V70 is niet universeel en dus niet compatibel met de OBD2.
H. van Ommen, Blankenstein 180, 7943 PE Meppel, 0522-820200, vo@batavia.eu
React:
Dat is dan in tegenspraak met de verkooppromotie van uw product.
Ik zit dus nu met een aanschaf die onbruikbaar is. Oplossing?
Antw:
De verkooppromotie van ons product is wel correct.
React:
Op mijn doos staat zonder enig voorbehoud "Voor benzinemotoren vanaf bouwjaar 2000".
Dat is dus onjuist in dit geval en daarom geef ik u nogmaals de kans om dit op te lossen.
Antw:
Zoals beschreven in de gebruikershandleiding werkt dit bij voertuigen met een standaard protocol. In deze situatie zou ik u dan ook willen verzoeken om contact op te nemen met de firma Conrad waar u dit apparaat heeft aangeschaft.
Conrad: Termijn retourzenden is verlopen !

U verkoopt onder valse voorwaarden op de doos staat ""Geschikt voor benzine motoren vanaf bouwjaar 2000". Pas NA aankoop kan men in de gebruikershandleiding lezen dat er een voorbehoud wordt gemaakt en dat ook alleen maar in algemene zin. Je moet dus eerst aankopen, gebruikershandleiding lezen en dan testen om er achter te komen dat het niet geschikt is voor je auto. Dit is "misleiding".
Terug verwijzen naar de winkelier is onjuist en levert niets op onder meer omdat dit al geruime tijd eerder werd aangekocht en de termijn van retourneren naar deze webshop is verlopen. Bovendien kunnen zij er ook niets aan doen want zij kennen uw 'voorbehoud' in de gebruikershandleiding van een gesloten nog te verkopen doos ook niet.
Ik vorder dus van u mijn aankoopbedrag van 49,99 euro terug en een gratis antwoordnummer om het produkt aan u te retourneren.

Wij vinden dat Batavia meppel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Joske
    Tja, waarom wil een zich zelf respecterend bedrijf hier niet actief reageren op een duidelijke klacht?
    Juist, zij hebben geen boodschap aan een klant die al betaald heeft.

Joske

Ook een klacht indienen over Batavia meppel?